O nas

INFORMACJE O FIRMIE

img-1-e1349941940719

Działamy już prawie 10 lat w sektorze Business Process Outsourcing, w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów administracyjnych. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Nasi Klienci to zarówno małe firmy rodzinne jak i wielkie koncerny, które doceniły doświadczenie i wiedzę naszego zespołu.

Od 10 lat prowadzimy Centrum Obsługi Klienta Firmy CEMEX Polska, jednego z największych na świecie producentów cementu, betonu i kruszyw.

Od 2016 roku współpracujemy z globalnym operatorem logistycznym DB Schenker, dla którego prowadzimy cykliczne jakościowe projekty badawcze.

Marketing i administracja CRM

W ciągu 10 lat przeprowadziliśmy prawie 200 kompleksowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi BTL – projektowanie, przygotowanie, wykonanie i analiza skuteczności.
Zarządzanie CRM w imieniu Klienta – obecnie prowadzimy 2 tego typu projekty dla branży budowlanej i motoryzacyjnej.

 

Najważniejsze dziedziny naszych działań to:

1. Kompleksowa obsługa Klienta – budowa od podstaw lub przygotowanie procesu outsourcingu.
2. Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż.
3. E-marketing – przygotowanie i wysyłka e-mailingów.
4. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników.
5. Projektowanie i obsługa kampanii marketingu bezpośredniego w tym telemarketingowych.
6. Przygotowanie i obsługa konkursów, programów lojalnościowych, programów punktowych.

 

Na potrzeby naszych działań związanych z usługami call center i marketingowymi wykorzystujemy system opracowany przez firmę Thulium oraz aplikację CATI zaprojektowaną i wykonaną przez nasz zespół IT. Jej funkcjonalności pozwalają na obsługę bardzo wyrafinowanych projektów zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. System CATI pozwala nam na łatwe budowanie odpowiednich narzędzi, które optymalizują pracę Konsultantów. Rejestrują ważne informacje, automatycznie generują dokumenty do wysyłki do klientów (e-maile, faxy, listy z ofertą, potwierdzenia zamówień itp.). Pozwalają na szybkie i łatwe raportowanie w systemie online.

Każde stanowisko Konsultanta wyposażone jest w wysokiej klasy komputer z dostępem do sieci lokalnej i możliwością dostępu sieci zewnętrznych i Internetu, o ile takiego dostępu wymaga projekt. Sieć wewnętrzna jest odpowiednio zabezpieczona przed włamaniem z zewnątrz przez specjalistyczne urządzenia i oprogramowanie.

NASZA HISTORIA
2007 - Start działania.
Firma została zarejestrowana w EDG pod nazwą Centrum Marketingu i Sprzedaży. Początkowa działalność to przede wszystkim projekty dedykowane Call Center. Podpisaliśmy pierwsze umowy na usługi telemarketingowe. Prowadziliśmy projekty zarówno w obszarach B2B jak i B2C.
2008 - Outsourcing Contact Center.
Rozszerzenie działalności o kompleksowe działania w zakresie obsługi Klienta pozwoliły nam na przejęcie dużego działu obsługi Klienta od międzynarodowej firmy oraz obsługę infolinii.
2009 - Uruchomienie systemu CATI.
Rozpoczęliśmy nowy etap w działaniu. Elastyczny system CATI pozwolił nam na działania w obszarach ankietowania i badań. Podpisaliśmy umowy ze specjalistami w zakresie analizy statystycznej i rynkowej co zaowocowało kilkudziesięcioma projektami w zakresie badań ankietowych. Nasze działania nie poprzestały na wykonaniu ankiet telefonicznych ale prowadzimy projekty obejmujące również analizę wyników i przygotowanie wniosków oraz prezentację ich w postaci materiału elektronicznego i wystąpień.
2010 - Uruchamiamy pierwszy program punktowo-lojalnościowy.
Powstaje nowy dział w firmie zajmujący się obsługą programów lojalnościowych, punktowych, urodzinowych. Zajmujemy się przygotowaniem biznesowym i organizacyjnym powierzonego nam programu. Dostarczamy wiedzę merytoryczną i nagrody. W krótkim czasie pojawiają się kolejne umowy.
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Nasz zespół to mieszanka młodości i doświadczenia. Świeże spojrzenie i wiedza akademicka oraz długoletnie doświadczenie i praktyka. Każdy z naszych pracowników, jest specjalistą w swojej dziedzinie i zawsze jest gotowy na nowe wyzwania. Zostając naszym Klientem możesz liczyć na wsparcie w obszarach: zarządzania projektem, CRM, marketingu, obsługi Klienta, a także grafiki, poligrafii i IT.

  • Jarosław Świątkowski
    Dyrektor Zarządzający, w naszej firmie od 2008 r. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie.…
    Więcej
  • Agnieszka Muszyńska
    Dyrektor Finansowy / Koordynator programów lojalnościowych. W naszej firmie od 2008 r. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.…
    Więcej
  • Elżbieta Kakowska
    Dyrektor Operacyjny. W firmie od 2009 r. Absolwentka Akademii Podlaskiej. Specjalista od wdrożeń i zarządzania…
    Więcej
  • Marta Stańczuk
    Kierownik ds. projektów telemarketingowych. W naszej firmie od 2008 r. Absolwentka Akademii Podlaskiej. Specjalista od projektów szkoleniowych, zarządzania…
    Więcej
  • Adam Zielonka
    Specjalista ds. IT. W naszej firmie od maja 2010 r. Absolwent Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania. Odpowiedzialny za wsparcie techniczne…
    Więcej
DOŚWIADCZENIE
Centrum Obsługi Klienta
Od 10 lat prowadzimy Centrum Obsługi Klienta Firmy CEMEX Polska, jednego z największych na świecie producentów cementu, betonu i kruszyw.

Od 2016 roku współpracujemy z globalnym operatorem logistycznym DB Schenker, dla którego prowadzimy cykliczne jakościowe projekty badawcze.

Obsługa infolinii
Obsługujemy obecnie kilkanaście infolinii dla stowarzyszeń, konkursów, informacyjne, zgłoszeniowe, sprzedażowe. Nasi Klienci często powierzają nam swoje kolejne projekty.
Telemarketing
Ankiety telefoniczne - badanie klientów z branży budowlanej, medycznej, kosmetycznej, IT, kampanie informacyjne – informacja o promocjach, wydarzeniach, zaproszenia na konferencje, potwierdzenie udziału, umawianie spotkań handlowców – kampanie mająca na celu pozyskanie kontaktów dla handlowców.
Marketing i administracja CRM
W ciągu ostatnich 10 lat przeprowadziliśmy kilkadziesiąt kompleksowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi BTL – projektowanie, przygotowanie, wykonanie i analiza skuteczności.
Zarządzanie CRM w imieniu Klienta – obecnie prowadzimy 2 tego typu projekty dla branży budowlanej i motoryzacyjnej.
Programy punktowe i lojalnościowe, urodzinowe
Uruchamiając pierwszy program punktowy w 2010 nie sądziliśmy, że za nim tak szybko przyjdą następne - obecnie obsługujemy 2 programy punktowe oraz 1 program urodzinowy