INFORMACJE O FIRMIE
Działamy już prawie 18 lat w sektorze Business Process Outsourcing, w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów administracyjnych. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Nasi Klienci to zarówno małe firmy rodzinne jak i wielkie koncerny, które doceniły doświadczenie i wiedzę naszego zespołu.
Od 17 lat prowadzimy Centrum Obsługi Klienta Firmy CEMEX Polska, jednego z największych na świecie producentów cementu, betonu i kruszyw.
Od 2016 roku współpracujemy z globalnym operatorem logistycznym DB Schenker, dla którego prowadzimy cykliczne jakościowe projekty badawcze.
Marketing i administracja CRM
W ciągu 18 lat przeprowadziliśmy ponad 200 kompleksowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi BTL – projektowanie, przygotowanie, wykonanie i analiza skuteczności.
Zarządzanie CRM w imieniu Klienta – obecnie prowadzimy 2 tego typu projekty dla branży budowlanej i motoryzacyjnej.
Najważniejsze dziedziny naszych działań to:
1. Kompleksowa obsługa Klienta – budowa od podstaw lub przygotowanie procesu outsourcingu.
2. Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż.
3. E-marketing – przygotowanie i wysyłka e-mailingów.
4. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników.
5. Projektowanie i obsługa kampanii marketingu bezpośredniego w tym telemarketingowych.
6. Przygotowanie i obsługa konkursów, programów lojalnościowych, programów punktowych.
Na potrzeby naszych działań związanych z usługami call center i marketingowymi wykorzystujemy system opracowany przez firmę Thulium oraz aplikację CATI zaprojektowaną i wykonaną przez nasz zespół IT. Jej funkcjonalności pozwalają na obsługę bardzo wyrafinowanych projektów zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. System CATI pozwala nam na łatwe budowanie odpowiednich narzędzi, które optymalizują pracę Konsultantów. Rejestrują ważne informacje, automatycznie generują dokumenty do wysyłki do klientów (e-maile, faxy, listy z ofertą, potwierdzenia zamówień itp.). Pozwalają na szybkie i łatwe raportowanie w systemie online.
Każde stanowisko Konsultanta wyposażone jest w wysokiej klasy komputer z dostępem do sieci lokalnej i możliwością dostępu sieci zewnętrznych i Internetu, o ile takiego dostępu wymaga projekt. Sieć wewnętrzna jest odpowiednio zabezpieczona przed włamaniem z zewnątrz przez specjalistyczne urządzenia i oprogramowanie.
NASZA HISTORIA
- 2007 - Start działania.
- Firma została zarejestrowana w EDG pod nazwą Centrum Marketingu i Sprzedaży. Początkowa działalność to przede wszystkim projekty dedykowane Call Center. Podpisaliśmy pierwsze umowy na usługi telemarketingowe. Prowadziliśmy projekty zarówno w obszarach B2B jak i B2C.
- 2008 - Outsourcing Contact Center.
- Rozszerzenie działalności o kompleksowe działania w zakresie obsługi Klienta pozwoliły nam na przejęcie dużego działu obsługi Klienta od międzynarodowej firmy oraz obsługę infolinii.
- 2009 - Uruchomienie systemu CATI.
- Rozpoczęliśmy nowy etap w działaniu. Elastyczny system CATI pozwolił nam na działania w obszarach ankietowania i badań. Podpisaliśmy umowy ze specjalistami w zakresie analizy statystycznej i rynkowej co zaowocowało kilkudziesięcioma projektami w zakresie badań ankietowych. Nasze działania nie poprzestały na wykonaniu ankiet telefonicznych ale prowadzimy projekty obejmujące również analizę wyników i przygotowanie wniosków oraz prezentację ich w postaci materiału elektronicznego i wystąpień.
- 2010 - Uruchamiamy pierwszy program punktowo-lojalnościowy.
- Powstaje nowy dział w firmie zajmujący się obsługą programów lojalnościowych, punktowych, urodzinowych. Zajmujemy się przygotowaniem biznesowym i organizacyjnym powierzonego nam programu. Dostarczamy wiedzę merytoryczną i nagrody. W krótkim czasie pojawiają się kolejne umowy.
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Nasz zespół to mieszanka młodości i doświadczenia. Świeże spojrzenie i wiedza akademicka oraz długoletnie doświadczenie i praktyka. Każdy z naszych pracowników, jest specjalistą w swojej dziedzinie i zawsze jest gotowy na nowe wyzwania. Zostając naszym Klientem możesz liczyć na wsparcie w obszarach: zarządzania projektem, CRM, marketingu, obsługi Klienta, a także grafiki, poligrafii i IT.
Jarosław Świątkowski
Dyrektor Zarządzający, w naszej firmie od 2008 r. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie.…WięcejAgnieszka Muszyńska
Dyrektor Finansowy / Koordynator programów lojalnościowych. W naszej firmie od 2008 r. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.…WięcejElżbieta Kakowska
Dyrektor Operacyjny. W firmie od 2009 r. Absolwentka Akademii Podlaskiej. Specjalista od wdrożeń i zarządzania…WięcejMarta Stańczuk
Kierownik ds. projektów telemarketingowych. W naszej firmie od 2008 r. Absolwentka Akademii Podlaskiej. Specjalista od projektów szkoleniowych, zarządzania…Więcej
DOŚWIADCZENIE
- Centrum Obsługi Klienta
- Od 15 lat prowadzimy Centrum Obsługi Klienta Firmy CEMEX Polska, jednego z największych na świecie producentów cementu, betonu i kruszyw.
Od 2016 roku współpracujemy z globalnym operatorem logistycznym DB Schenker, dla którego prowadzimy cykliczne jakościowe projekty badawcze.
- Obsługa infolinii
- Obsługujemy obecnie kilkanaście infolinii dla stowarzyszeń, konkursów, informacyjne, zgłoszeniowe, sprzedażowe. Nasi Klienci często powierzają nam swoje kolejne projekty.
- Telemarketing
- Ankiety telefoniczne - badanie klientów z branży budowlanej, medycznej, kosmetycznej, IT, kampanie informacyjne – informacja o promocjach, wydarzeniach, zaproszenia na konferencje, potwierdzenie udziału, umawianie spotkań handlowców – kampanie mająca na celu pozyskanie kontaktów dla handlowców.
- Marketing i administracja CRM
- W ciągu ostatnich 16 lat przeprowadziliśmy kilkaset kompleksowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi BTL – projektowanie, przygotowanie, wykonanie i analiza skuteczności.
Zarządzanie CRM w imieniu Klienta – obecnie prowadzimy 2 tego typu projekty dla branży budowlanej i motoryzacyjnej. - Programy punktowe i lojalnościowe, urodzinowe
- Uruchamiając pierwszy program punktowy w 2010 nie sądziliśmy, że za nim tak szybko przyjdą następne - obecnie obsługujemy 2 programy punktowe oraz 1 program urodzinowy