Naszą najlepszą wizytówką jest to co robimy. Szesnaście lat naszej działalności zaowocowało setkami projektów. Zaczynając od kampanii telemarketingowych, poprzez obsługę infolinii, organizację zewnętrznego Centrum Obsługi Klienta, wsparcie sklepów internetowych, aż po kampanie marketingowe gdzie nasza rola zaczynała się od pomysłu a kończyła na analizie skuteczności kampanii pod względem merytorycznym i finansowym. Uzupełnieniem naszych projektów jest outsourcing procesów wraz z przejęciem pracowników, programy punktowe, urodzinowe oraz pośrednictwo w usługach poligraficznych.
-
Badania, ankiety, wywiady
Ankiety, Badania, Wywiady Ankiety telefoniczne, badania obejmujące ankietowanie wraz z analizą wyników lub mające na celu poznanie opinii wywiady, to…
-
Wsparcie sklepów internetowych
Wsparcie Sklepów Internetowych Obsługa Klienta (infolinia, e-maile, chat), przyjmowanie zamówień, wysyłki. Czy zdarzyła się Wam kiedyś sytuacja, że nie wyrabiacie…
-
Centrum Obsługi Klienta CEMEX Polska
W 2008 roku powierzono nam poprowadzenie Centrum Obsługi Klienta Firmy CEMEX Polska, jednego z największych na świecie producentów cementu, betonu…
-
Biuro Obsługi Klienta producenta części
W 2011 roku rozpoczęliśmy obsługę Klientów jednego z największych producentów części do samochodów. Naszym zadaniem było zbudowanie nowej struktury organizacyjnej…
-
Kampanie informacyjne
Zrealizowaliśmy kilkaset kampanii informujących o promocjach, wydarzeniach, zmianach organizacyjnych. Nasze działania obejmowały kontakt z osobą wskazaną w zleceniu, przekazanie informacji,…
-
Kampanie telemarketingowe – umawia
Umawianie handlowców to nasz najbardziej zaawansowany technologicznie produkt. Realizowane przez nas kampanie mają na celu pozyskanie kontaktów dla handlowców, rozpoznanie…
-
Kampanie telemarketingowe – ankiet
Ankietowanie telefoniczne realizujemy od początku naszej działalności. Duży przypływ tego typu projektów nastąpił po wdrożeniu narzędzia CATI, dzięki któremu możemy…
-
Badanie satysfakcji
Specjalnie na życzenie naszych Klientów zbudowaliśmy uniwersalny model badania satysfakcji Klientów. Badanie wykorzystujące metodę ankiety telefonicznej, opartej o kwestionariusz standardowy…
- 1
- 2