Dlaczego my

Naszą najlepszą wizytówką jest to co robimy. Dziewięć lat naszej działalności zaowocowało kilkudziesięcioma projektami. Zaczynając od kampanii telemarketingowych, poprzez obsługę infolinii, organizację zewnętrznego Centrum Obsługi Klienta, wsparcie sklepów internetowych, aż po kampanie marketingowe gdzie nasza rola zaczynała się od pomysłu a kończyła na analizie skuteczności kampanii pod względem merytorycznym i finansowym. Uzupełnieniem naszych projektów jest outsourcing procesów wraz z przejęciem pracowników, programy punktowe, urodzinowe oraz pośrednictwo w usługach poligraficznych.

Kategoria:
  • Badania, ankiety, wywiady

    Badania, ankiety, wywiady

    Ankiety, Badania, Wywiady Ankiety telefoniczne, badania obejmujące ankietowanie wraz z analizą wyników lub mające na celu poznanie opinii wywiady, to…

    Więcej

  • Wsparcie sklepów internetowych

    Wsparcie sklepów internetowych

    Wsparcie Sklepów Internetowych Obsługa Klienta (infolinia, e-maile, chat), przyjmowanie zamówień, wysyłki. Czy zdarzyła się Wam kiedyś sytuacja, że nie wyrabiacie…

    Więcej

  • Centrum Obsługi Klienta CEMEX Polska

    Centrum Obsługi Klienta CEMEX Polska

    W 2008 roku powierzono nam poprowadzenie Centrum Obsługi Klienta Firmy CEMEX Polska, jednego z największych na świecie producentów cementu, betonu…

    Więcej

  • Biuro Obsługi Klienta producenta części do samochodów

    Biuro Obsługi Klienta producenta części

    W 2011 roku rozpoczęliśmy obsługę Klientów jednego z największych producentów części do samochodów. Naszym zadaniem było zbudowanie nowej struktury organizacyjnej…

    Więcej

  • Infolinie

    Infolinie

    Obsługujemy obecnie kilka infolinii dla stowarzyszeń, konkursów, informacyjne, zgłoszeniowe. Proces przygotowania takiego projektu to pozyskanie narzędzi telekomunikacyjnych, budowa infrastruktury informatycznej…

    Więcej

  • Kampanie informacyjne

    Kampanie informacyjne

    Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii informujących o promocjach, wydarzeniach, zmianach organizacyjnych. Nasze działania obejmowały kontakt z osobą wskazaną w zleceniu, przekazanie informacji,…

    Więcej

  • Kampanie telemarketingowe – umawianie spotkań handlowców

    Kampanie telemarketingowe – umawia

    Umawianie handlowców to nasz najbardziej zaawansowany technologicznie produkt. Realizowane przez nas kampanie mają na celu pozyskanie kontaktów dla handlowców, rozpoznanie…

    Więcej

  • Kampanie telemarketingowe – ankiety telefoniczne

    Kampanie telemarketingowe – ankiet

    Ankietowanie telefoniczne realizujemy od początku naszej działalności. Duży przypływ tego typu projektów nastąpił po wdrożeniu narzędzia CATI, dzięki któremu możemy…

    Więcej

  • Badanie satysfakcji

    Badanie satysfakcji

    Specjalnie na życzenie naszych Klientów zbudowaliśmy uniwersalny model badania satysfakcji Klientów. Badanie wykorzystujące metodę ankiety telefonicznej, opartej o kwestionariusz standardowy…

    Więcej