Wsparcie Sklepów Internetowych
Obsługa Klienta (infolinia, e-maile, chat), przyjmowanie zamówień, wysyłki.
Czy zdarzyła się Wam kiedyś sytuacja, że nie wyrabiacie się z obsługą Klientów. Pracownik jest na urlopie, albo zachorował. Musicie zamówić towar, podpisać umowę na reklamę, wprowadzić nowe produkty, a zamówień przybywa? Telefon cały czas dzwoni. Trzeba zatrudnić kolejnego. Tylko to nie takie proste, ktoś musi się tym zająć, ktoś musi go przeszkolić.
Jakiś czas temu trafił do nas Klient w takiej sytuacji. Dzięki obustronnemu zaangażowaniu udało się opanować sytuację w krótkim czasie i dziś nasz współpraca wygląda tak.
Klient zajmuje się tym co jest jego głównym zadaniem czyli ofertą, promocją i sprzedażą.
My obsługujemy jego Klientów, przyjmujemy zamówienia, załatwiamy pozostałe operacyjne sprawy.
Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę dla sklepów internetowych, obejmującą cały zakres działań obsługowych poczynając od infolinii, poprzez obsługę e-maili, chata, przyjmowanie zamówień, wysyłkę produktów. Jak to wygląda?
Nasz koordynator analizuje zakres działań, w jakich możemy udzielić wsparcia. Wstępnie ocenia potrzebne zasoby i czas potrzebny na uruchomienie projektu. Następnie otrzymujecie Państwo ofertę finansową i po jej akceptacji zaczynamy działać. Nasze doświadczenia wskazują, że efektywność takiego rozwiązania jest dużo lepsza, niż utrzymywanie własnego pracownika (zespołu pracowników). Jeżeli potrzebujesz więcej argumentów skontaktuj się z nami.